התחברות הרשמה

מה חושבים על הנעל הזאת?

https://ibb.co/7d5Xh7GP
12 ביוני 2026, 20:07
נעלייםחוות דעתאופנהסטיילינגדעות גולשים    
4 תשובות
לא
ג
גירלֹ
ממש יפה
L
Levi-Ackerman
נראת קצת כמו נעל ילדים אבל בסדר
ע
ערסית בהסוואה
אם אתה אוהב את הסגנון ממליץ על nike tn או על הjordan 4
9
9 מ"מ העתידי
באותו הנושא:
אתם חושבים שהנעל הזאת יפה או מוגזמת מדי?
תגידו אתם חושבים שהנעל הזאת יפה?
אתם חושבים שהנעל הזאת נראת?
כמה אתם חושבים שהנעל הזאת עולה? (חשוב ממש)
חושבים שהנעל הזאת יפה?
אתם חושבים שהנעל הזאת מתאימה לבנות?
אתם חושבים שהנעל הזאת יפה? קצת יקרה
אתם חושבים שהנעל הזאת..?
אתם חושבים שהנעל הזאת יכולה להתאים לבנות?
מה אתם חושבים על הנעל הזאת?
מה אתם חושבים על הנעל הזאת?