5 תשובות
הדרך - קורמק מקארתי
in rainbows - radiohead
לא סגורה על סרט
המשחק של אנדר זה הספר הכי איכותי שקראתי
בסרטים זה הסרט פרזיטים הוא היה ממש איכותי ומותח
לגבי מוזיקה אין לי כזה טעם אני אוהבת את הסאונדטראק של קאקגורוי צפיתי בסדרה רק בגלל הסאונד ברצינות המוזיקה בה מטורפת ברמות
לספר: שם הרוח
לסרט: eternal sunshine of the spotless mind
ולאלבום: everything is a lot של וויל ווד
לספר שם הרוח בחירה לא רעה אבל לדעתי ארץים שזה כמו קונספט מקדים לו והוא הרבה יותר מעניין ומשמעותי לטעמי.
סרט? קצת קשה להחליט יש המון שאני אוהב אבל אני נראה לי שזה בטוח יהיה של ווס אנדרסון, קצת קשה להחליט אבל נראה לי שמלון גרנד בודפסט מציג הרבה מהדברים שמייחדים את הסרטים שלו והוא סרט יפה, כיף ולא כבד שאפשר לראות שוב בלי בעיה.
אלבום קצת קשה לי להחליט כי אני בדרך כלל לא שומע אלבומים שלמים, אולי 10,000 days של tool.
לא קראתי מספיק ספרים אז picture of dorian gray (אוסקר וויילד)
מבחינת סרט נגיד synecdoche new york (קאופמן) או rear window (היצ'קוק)
אלבום יש לי הרבה יותר מדי אבל נגיד spiritual unity של albert ayler או pink flag של wire