13 תשובות
תעשי כבר, זה לא הרבה. תחשבי אחרי זה את תסיימי עם זה לנצח. גם הצ'אט יכול לעזור
בקטנה ממש
לדעתי עדיף לעשות כי בסופו של דבר אם את רוצה תעודה טובה ואת מרגישה שהציון הזה מלחיץ אותך למה לא לעלות אותו?
שואל השאלה:
^^לא א א א >o<!
השאלה אם זה ידפוק אותי
אהה לא זה בקטנה
שואל השאלה:
^^^כי אני סחוטה וגם המורה לא נתן לנו הסברים טובים לאיך לעשות אותה
שמעי זה כן פוגע בממוצע ציונים
תלוי במה את רוצה לעשות בעתיד, אבל חבל שזה סתם יפגע

זאת העבודה שצריך לעשות עיתון?
שואל השאלה:
^כאילו בקשתי מג'ימיני שיחשב לי ואני לא יודעת כמה מדויק הוא עשה את זה אבל יצא לי 93 בערך והבנתי שמגמה והקבצות מעלים תציין באוניברסיטאות מסוימות אז זה באמת הסוף?
^אם הוא לא עשה את החישוב של האוניברסיטאות ובכל זאת יצא 93 אז זה דווקא טוב
זה כנראה לא הסוף

שיקול שלך, אבל אם את מסוגלת לעשות את העבודה הזאת אז לדעתי כדאי לך
שואל השאלה:
סבבי!
זה חובה בשביל לקבל בגרות לדעתי
שואל השאלה:
לא, מסתבר
זה פשוט חלק מהציון הסופי
תבקשי שיעשה לך את העבודה ותעברי עליה לראות אם יש מה לתקן וזהו
התחברות ל