התחברות
הרשמה
יש כאן אנשים שלא מצליחים לבכות?
מדברת על אנשים שפיזית לא מסוגלים לבכות.
ומתי בפעם האחרונה בכיתם? אפשר להתייעץ איתכם בפרטי?
11 ביוני 2026, 22:08
למה
שינה
בכי
עייפות
לילה
2 תשובות
כן לי לוקח זמן. בכיתי לפני 4 חודשים. בשמחה רבה
נ
נרקולס
מוזמנת לדבר בפרטי
נ
נרקולס
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
מה לעשות אם רוצים לבכות אבל לא מצליחים?
איך אנשים מצליחים לא לבכות שנים?
איך אנשים מצליחים לבכות?
מה אתם עושים כשאתם ממש רוצים לבכות אבל לא מצליחים?
אתם מצליחים לבכות ליד אנשים אחרים?
מה עושים אם לא מצליחים לבכות?
מהתעניינות אני רוצה לדעת אם יש כאן גם אנשים שלא מצליחים לבכות
איך אנשים מצליחים להיות יום שלם בבית ספר ולא לבכות?!
למה יש אנשים שלומדים מלא ולא מצליחים ויש כאלה שלומדים קצת וממש מצליחים?
איך לאלי אספוסיטו וכל השחקנים מצליחים לבכות בסדרות?
יש שיר מרגש שאתם מצליחים לבכות ממנו?