33 תשובות
מזעזע
צריכים להיות יותר אסרטיבים בנוגע לגיוס שלהם
זה לא לאונרדו ריזורט פה
צריך לתרום למדינה
לשבת על התחת במזגן בזמן שאחרים נרצחים בחוץ זה אגואיזם
לא להסס לשלול אזרחות
זה לא לאונרדו ריזורט פה
צריך לתרום למדינה
לשבת על התחת במזגן בזמן שאחרים נרצחים בחוץ זה אגואיזם
לא להסס לשלול אזרחות
בתור ימנית לדעתי הממשלה נדפקה בקטע הזה.. מה זה השטויות האלה שהם יקבלו אותם תנאים של חיילים?
אני כן בעד לימוד תורה, מאוד אפילו.
ולדעתי מי שבאמת לומד תורה לא אמור להתגייס. אבל יש כאלה הרבה שהם לא, מה שיוביל לזה שגם אלו שלא יקבלו תנאים של חיילים ויתן להם לגיטימציה לא להתגייס. (אני לא מדברת על אלה שבאמת לומדים).
לדעתי מה שמנסים לקדם זה כל כך מטומטם, כל השבאבניקים פשוט ירכבו על זה.
או שיעשו להם מבחן קשה שיוכיח שהם באמת לומדים, או שיעברו לפתרון היותר אידאלי...
לפתוח יחידות לוחמה חרדיות בלי ללכת איתם ראש בראש, לגרום להם לרצות להיות חלק ולא לעשות להם דווקא (נגיד הביאו להם פעם מפקדת..). אוף זה מורכב.
עריכה: שיהיה ברור, אני לא בעד ההשתמטות הזאת. יש אשכרה חיילים שמתים בעבור זה שתחיו ואתם צועקים "נמות ולא נתגייס"?!
יש פה נטל בעם שכולנו צריכים לקחת חלק, לא יתכן שרק אוכלוסיה אחת מתה ולוקחת חלק כשהאחרים שמים פס.
אני בעד לימוד תורה, אבל האחוז של #הבאמת# אלו שלומדים כל כך נמוך לעומת אלה שלא- ואותם אני בעד לגייס וגם לגייס בכוח. עצירת תקציבים, הטלת סנקציות, מעצר של כל מי שיוצא לו מהפה "נמות ולא נתגייס"- כי זה משפט כל כך קשה להגיד; כל אלה כשרים בעיניי.
מה שכן לא יצליחו לגייס אותם אם הם לא יביאו להם סביבה מתאימה- בלי בנות ביחידה, לתת להם 3 תפילות, כשרות #מהודרת#..
להיכנס איתם ראש בראש לא יפתור כלום.
עוד חיילים זה עוד כוח, חשוב שהם יתגייסו.
אני כן בעד לימוד תורה, מאוד אפילו.
ולדעתי מי שבאמת לומד תורה לא אמור להתגייס. אבל יש כאלה הרבה שהם לא, מה שיוביל לזה שגם אלו שלא יקבלו תנאים של חיילים ויתן להם לגיטימציה לא להתגייס. (אני לא מדברת על אלה שבאמת לומדים).
לדעתי מה שמנסים לקדם זה כל כך מטומטם, כל השבאבניקים פשוט ירכבו על זה.
או שיעשו להם מבחן קשה שיוכיח שהם באמת לומדים, או שיעברו לפתרון היותר אידאלי...
לפתוח יחידות לוחמה חרדיות בלי ללכת איתם ראש בראש, לגרום להם לרצות להיות חלק ולא לעשות להם דווקא (נגיד הביאו להם פעם מפקדת..). אוף זה מורכב.
עריכה: שיהיה ברור, אני לא בעד ההשתמטות הזאת. יש אשכרה חיילים שמתים בעבור זה שתחיו ואתם צועקים "נמות ולא נתגייס"?!
יש פה נטל בעם שכולנו צריכים לקחת חלק, לא יתכן שרק אוכלוסיה אחת מתה ולוקחת חלק כשהאחרים שמים פס.
אני בעד לימוד תורה, אבל האחוז של #הבאמת# אלו שלומדים כל כך נמוך לעומת אלה שלא- ואותם אני בעד לגייס וגם לגייס בכוח. עצירת תקציבים, הטלת סנקציות, מעצר של כל מי שיוצא לו מהפה "נמות ולא נתגייס"- כי זה משפט כל כך קשה להגיד; כל אלה כשרים בעיניי.
מה שכן לא יצליחו לגייס אותם אם הם לא יביאו להם סביבה מתאימה- בלי בנות ביחידה, לתת להם 3 תפילות, כשרות #מהודרת#..
להיכנס איתם ראש בראש לא יפתור כלום.
עוד חיילים זה עוד כוח, חשוב שהם יתגייסו.
שצריך לחתוך להם את כל הכסף כל התקציבים
לשלול להם אזרחות מבחינתי
אנונימית
1. אנחנו שוכחים שהמפגינים פלגים מאוד קיצוניים
2. רוב הפתרונות הם באים בכעס ולא בהיגיון
3. יש עלייה בהתגייסות מצד החרדים
4. לדעתי הפתרון צריך להיות דיפלומטי ולא בעזרת עונשים, בעיקר לא עונשים אנטי-דמוקרטיים
בסוף מה שמונע מחרדים להתגייס זה הרבנים
אני מעריכה את המינוסים כי למען האמת אנחנו באותה דעה שהיא בעד גיוס חרדים
אני סה"כ לא מאמינה בפעולות לא דמוקרטיות כי אני אוהבת את הדמוקרטיה שכאן
2. רוב הפתרונות הם באים בכעס ולא בהיגיון
3. יש עלייה בהתגייסות מצד החרדים
4. לדעתי הפתרון צריך להיות דיפלומטי ולא בעזרת עונשים, בעיקר לא עונשים אנטי-דמוקרטיים
בסוף מה שמונע מחרדים להתגייס זה הרבנים
אני מעריכה את המינוסים כי למען האמת אנחנו באותה דעה שהיא בעד גיוס חרדים
אני סה"כ לא מאמינה בפעולות לא דמוקרטיות כי אני אוהבת את הדמוקרטיה שכאן
אנונימית
לשלול להם זכויות
אנונימי
מעולה, כל הכבוד להם, עומדים על העקרונות. שלא יפסיקו עד שהמשטרה תתפכח ותפסיק עם המעצרים חסרי ההיגיון האלו.
אנונימי
רוב הציבור החרדי דוגל בשיטה אחרת. הוא לא בעד הפגנות וקיצוניות. אבל אין ספק שגיוס לצבא לא הולך עם עקרונות היהדות הנאמנה.
אנונימי
אין מה לעשות נגדם; ככל שיחמירו את הסנקציות נגדם, ההפגנות ילכו ויחמירו
אנונימי
אני לא בעד גיוס חרדים. אתם רואים ציבור שזה בנפשם, תנו להם לחיות כפי אמונתם
אנונימי
עצוב השנאה שיש כלפם.. באמת עצוב..
אני מרגיש שאני במדינה לא יהודית יותר..
כבר אי אפשר להיות יהודי על פי היהדות, נגמר..
מקווה שהמשיח יבוא בעזרת ה'
אני מרגיש שאני במדינה לא יהודית יותר..
כבר אי אפשר להיות יהודי על פי היהדות, נגמר..
מקווה שהמשיח יבוא בעזרת ה'
אבא שלי פסיכולוג אצל חרדים יש אצלו גם אדמו"ר (הוא לא מוכן להגיד לי מי) קיצור אפילו האדמו"ר חושב שזה כת וזה מטומטם ואין בעיה להתגייס אבל בתור סמל של חסידות הוא חייב ללכת איתם להפגנות אם הוא יגיד את דעתו כל החברה החרדית תתפרק מבפנים
זה מלא פוזה והשתקה פנימית זה הרבה יותר ממה שרואים בחדשות
זה מלא פוזה והשתקה פנימית זה הרבה יותר ממה שרואים בחדשות
אני חושב שאף אחד לא מצליח לנהל את המשבר הזה בצורה טובה,
היי יו, אסרטיביות תוביל ליותר מעצרים אבל לא ליותר גיוס
מה שלא בכוח (וניסו בכוח שנה) במוח
היי יו, אסרטיביות תוביל ליותר מעצרים אבל לא ליותר גיוס
מה שלא בכוח (וניסו בכוח שנה) במוח
צריך לעצור את מי שמסרב צו גיוס, להתייחס אליהם פשוט כמו שמתייחסים לכולם חאלס עם ההטבות והויתורים
צריך פשוט מערכת חינוך יותר אחידה וכל הבעיות ייפתרו
קצת יותר מסורת לכולם קצת יותר ליבה קצת יותר שעות
קצת יותר מסורת לכולם קצת יותר ליבה קצת יותר שעות
עוצרים^^ אתה רואה התקדמות?
שהם ממש חסמו לי היום את הרכבות וגרמו לפקקים בחזור
שצריך להכניס לכלא משתמטים ועבריינים שחוסמים תנועה
הרכבת שלי הייתה בדיליי של 40 דקות בגלל ההפגנות אז אני לא שמח מהמצב
לדעתי כל מי שלא מתגייס בלי סיבה אמיתית צריך לשלם מסים גבוהים מאוד ולא מקבל שום קצבאות / ביטוח לאומי עד גיל 35 בערך
מה יהיה עם המדינה שלנו תגידו
אנונימי
^^מה זה סיבה אמיתית?
נכון, כולל הערבים
נכון, כולל הערבים
אנונימי
כולל כולם
סיבה אמיתית זה מצב בריאותי או נפשי רע שלא מאפשר להתגייס
סיבה אמיתית זה מצב בריאותי או נפשי רע שלא מאפשר להתגייס
שצריך לחייב אותם ללמוד לימודי ליבה, להתגייס ולהפסיק לממן אותם על חשבון כולם.
צריך לשרוף את כולם, שיגיע משיח כבר למה כולנו מפגרים מדינה של אוטיסטים, עולם של הזיות וטרנדים חולפים.
כולם לגיהינום
כולם לגיהינום
^וואי הרגת אותי.
אבל בחייאת אנשים אתם יכולים לזלזל בחרדים זה ממש קל(רק שומעים חרדים נדלקת נורה אדומה...), אבל הלימוד תורה שלהם זה מה ששומר על החיילים שלנו ועלינו(ולא אני לא מדבר על כל אחד, אני יודע שיש כאלה שלא לומדים, לא מתגייסים, ולא עושים כלום, וכאלה צריך לגייס.)
בכל אופן שהמשיח יגיע והכל יפתר לטובה
אבל בחייאת אנשים אתם יכולים לזלזל בחרדים זה ממש קל(רק שומעים חרדים נדלקת נורה אדומה...), אבל הלימוד תורה שלהם זה מה ששומר על החיילים שלנו ועלינו(ולא אני לא מדבר על כל אחד, אני יודע שיש כאלה שלא לומדים, לא מתגייסים, ולא עושים כלום, וכאלה צריך לגייס.)
בכל אופן שהמשיח יגיע והכל יפתר לטובה
כולם מדברים על הגיוס אבל אף אחד לא מדברים על התקציבים
זה דבר אחד שהם לא מתגייסים
אבל הדבר המחריד באמת זה שיש מימון לזה ומעבירים כל כך הרבה תקציבים חשובים וחיוניים שלנו בשביל לתחזק אותם למרות שהם לא מתגייסים
אם הם לא מתגייסים לפחות שלא יתנו להם הטבות
הם גם לא תורמים בצבא וגם הם אוכלים את כל התקציב זה פשוט נורא
זה דבר אחד שהם לא מתגייסים
אבל הדבר המחריד באמת זה שיש מימון לזה ומעבירים כל כך הרבה תקציבים חשובים וחיוניים שלנו בשביל לתחזק אותם למרות שהם לא מתגייסים
אם הם לא מתגייסים לפחות שלא יתנו להם הטבות
הם גם לא תורמים בצבא וגם הם אוכלים את כל התקציב זה פשוט נורא
אנונימי
כל האלה שכותבים "שלילת אזרחות" זה מראה רק על כמה אתם לא מבינים בנושאים כאלה, ובואו, עזבו את זה שהשלילת אזרחות לא כזאת משנה להם כי זאת ארץ ששייכת גם להם, אני כן מסכים שצריכים להשתתף בנטל, אבל מפה ולהגיד שלילת אזרחות?? זאת פשוט בדיחה שאנשים לא מבינים שזה לא ריאלי בעליל
כן אפשר לעשות מתווים מסויימים לחרדים שתורתם אומנותם, אבל כאלה שלא לומדים צריכים לעשות שירות כלשהו לצבא
כן אפשר לעשות מתווים מסויימים לחרדים שתורתם אומנותם, אבל כאלה שלא לומדים צריכים לעשות שירות כלשהו לצבא
אנונימי
הכול מתחיל ונגמר ברבנים/העסקנים שלהם
לעשות סנקציות לא יעזור גם יגרום ליותר מלחמה מצידם
וחוץ מזה אני מבין למה הם לא מתגייסים תראו מה קורה בצבא הפרוגרס משתלט על הכול וכופה את עמדותיו.
אני החלום שלי היה שיריון ועכשיו אני לא יכול בגלל פסיקה דפוקה של בגץ
לעשות סנקציות לא יעזור גם יגרום ליותר מלחמה מצידם
וחוץ מזה אני מבין למה הם לא מתגייסים תראו מה קורה בצבא הפרוגרס משתלט על הכול וכופה את עמדותיו.
אני החלום שלי היה שיריון ועכשיו אני לא יכול בגלל פסיקה דפוקה של בגץ
דבר ראשון השנאה ממש לא מוצדקת, אי אפשר לשפוט מגזר שלם לפי הקיצון שאף אחד לא תומך בהם ורוב החרדים לא מסכימים עם זה ואנחנו כולנו יהודים והשנאה הזאת פשוט מזעזעת וכואבת, בשום מדינה אחרת לא מנסים לגייס אנשי דת, בשום מדינה אחרת לא מוחים על ימי החופש הדתיים וזה פשוט נורא שדווקא בארץ היהודים מתנהגים לשומרי התורה והמצוות בצורה מזעזעת ומבזים את היהדות.
דבר שני אי אפשר לצפות מהחרדים להתגיס במסגרת הצבאית כרגע כי בסופו של דבר גם אם מנסים יש דברים שנוגדים את הדרך והפלוגות לא כל כך מופרדות ולא כל כך שומרים על ההלכה ואי אפשר להגיד שהם צריכים לבוא למקום שבו יש סיכויים גבוהים שהם יצטרכו לעשות דברים שנוגדים את הדרך שלהם וזה כולל את השירת נשים והכשרות והתפילות ומה לא ותאמינו לי הצבא לא רוצה לשנות את על המערכת כדי שתתאים לדרך החרדית.
דבר אחרון יש עליה גדולה בגיוס ומבחינת הרבנים בחיים לא תמצאו שינוי תסתכלו על מה שקורה לכל מי שמנסה להגיד שאפשר לנסות לסדר פתרון ישר הקיצונים באים אליו הביתה מפגינים כל יום מאימים ומתנהגים באלימות ומכריחים אותו לעבור דירה מפחד, אי אפשר למצוא לדבר הזה פתרון
דבר שני אי אפשר לצפות מהחרדים להתגיס במסגרת הצבאית כרגע כי בסופו של דבר גם אם מנסים יש דברים שנוגדים את הדרך והפלוגות לא כל כך מופרדות ולא כל כך שומרים על ההלכה ואי אפשר להגיד שהם צריכים לבוא למקום שבו יש סיכויים גבוהים שהם יצטרכו לעשות דברים שנוגדים את הדרך שלהם וזה כולל את השירת נשים והכשרות והתפילות ומה לא ותאמינו לי הצבא לא רוצה לשנות את על המערכת כדי שתתאים לדרך החרדית.
דבר אחרון יש עליה גדולה בגיוס ומבחינת הרבנים בחיים לא תמצאו שינוי תסתכלו על מה שקורה לכל מי שמנסה להגיד שאפשר לנסות לסדר פתרון ישר הקיצונים באים אליו הביתה מפגינים כל יום מאימים ומתנהגים באלימות ומכריחים אותו לעבור דירה מפחד, אי אפשר למצוא לדבר הזה פתרון
אנונימי
גועל נפש עמדתי שעה בכביש בגללם והיה לי אירוע ובסוף וויתרתי וחזרתי הביתה
^ ואני עמדתי שעתיים בקפלן ועוד 3 שעות בהפגנת ימין, אז אחלה כל המדינה גועל נפש, זה בדיוק מה שאני טוען.