16 תשובות
אם הוא הוסיף "לא בקטע רע" יש מצב שזה משהו רע
אנונימי
יש סיכוי שהוא התכוון למשפט שאומרים בשיר של רביד פלוטניק
שרים את התקווה ואחרי כל משפט אומרים בלי להעליב
"כל עוד בלבב בלי להעליב נפש יהודית בלי להעליב.."
שואל השאלה:
הייתי עכשיו בטקס,ומישהי שרה את זה במקום המילים של ההמנון
ולא הבנתי
אנונימית
שואל השאלה:
^^איזה שיר זה?
אנונימית
זה קטע של רביד פלוטניק אבל מוזר שהיא שרה את זה בטקס במקום את ההמנון
אולי התבלבלה
מוזר שהיא שרה את זה
בסוף של השיר קוקוריקו הוא אומר את זה
שואל השאלה:
יחחח דווקא זרמו איתה לא הבנתי למה
אנונימית
זה מהשיר של רביד פלוטניק קוקוריקו
גם לי בטעות קרה לי פעם אחת כמעט באיזה טקס כמעט התבלבלתי ושרתי את זה
אנונימית
זה חלק משיר של רביד פלוטניק הוא פשוט אומר הרבה את המשפט בלי להעליב
זה המוטו של רביד בלי להעליב
שיר של פלוטניק
זה בשיר של רביד פלוטניק
וואלה לא מכבד שלה
רביד נראה לי
התחברות ל