3 תשובות
לא
זה לא בהגדרות.כשאת מתחילה שיחה יש כתפור שבו רואים שאת מחוברת לבלוטוס ומשם הסאונד ואת יכולה פשוט ללחוץ עליו ולשנות את זה לרמקול
בשיחה עצמה את יכולה ללחוץ איפה שהכפתור של הרמקול ופשוט להחליט אם לשמוע מהאוזניות או הטלפון
באותו הנושא: