2 תשובות
שמעתי שרגוע שם אז כן
הייתי שם ביום מיונים לשנת שירות, אז זה לא באמת היכרות מכלי ראשון אבל הוא היה אחד המקומות שהכי אהבתי
יש שם אווירה טובה נעימה, חדר האוכל סבבה לגמרי, והייתי לומדת שם בעצמי לדעתי
יש שם אווירה טובה נעימה, חדר האוכל סבבה לגמרי, והייתי לומדת שם בעצמי לדעתי
באותו הנושא: