5 תשובות
כי הפרעות אכילה זה נושא רגיש היום להרבה אנשים.. אנשים יכולים להיות מטוגררים מסרטונים שגם לא עוסקים בזה בפועל
כי אנשים סתם בוחרים ממה להפגע
^^^girls girl
סורי אבל להיפגע זאת לא בחירה את לא שולטת מה פוגע בך ומה לא
סורי אבל להיפגע זאת לא בחירה את לא שולטת מה פוגע בך ומה לא
חיים שלי אבל זה מעצבן
תחשבי שאת בתור רזה תעלי סרטון וישר יחשבו שאת מעודדת הפרעות אכילה
העיקר ששמנים מעלים, מראים להם תמיכה, מרימים להם את הביטחון
לא כל דבר מטגרר
תחשבי שאת בתור רזה תעלי סרטון וישר יחשבו שאת מעודדת הפרעות אכילה
העיקר ששמנים מעלים, מראים להם תמיכה, מרימים להם את הביטחון
לא כל דבר מטגרר
^^^
וואי לא זאת לא הכוונה שלי חס ושלום.
ברור שכל אחד יכול להעלות את עצמו בין אם הוא רזה בין אם הוא שמן פה אני מסכימה איתך ב100 אחוז. התכוונתי לדברים שהם יותר שנויים במחלוקת וכן יכולים לטגרר אנשים
וואי לא זאת לא הכוונה שלי חס ושלום.
ברור שכל אחד יכול להעלות את עצמו בין אם הוא רזה בין אם הוא שמן פה אני מסכימה איתך ב100 אחוז. התכוונתי לדברים שהם יותר שנויים במחלוקת וכן יכולים לטגרר אנשים
באותו הנושא: