6 תשובות
אני עושה עשר יחל אז למדתי השנה גם את החומר של רקורסיה, עץ, תור וזה אז הבגרות של 25.6 לא כזה מלחיץ אותי אבל מן הסתם תתרגלי שאלות על מערכים, מערך ממוין שיהיה בקלסר.
יש כל מיני שאלות על מערכים בפרק הראשון שזה כזה מלחיץ כי זה קצת יותר חשיבתי לעומת המונחה עצמים בפרק השני
שואל השאלה:
גם אני
אנונימית
אז יהיה סבבה בטוח
את למדת מונחה עצמים או מודלים?
שואל השאלה:
תמע
אנונימית
אז סבבה לא יהיה קשה
פשוט לתרגל בגרויות מהילה קדמן
אני חושבת שזה שאלון 371