10 תשובות
אוכלים בעודף קטן וממקורות יותר של חלבון ופחמימה ולא לאכול את הקלוריות מדברים שהם ג'אנק, בהצלחה:)
פשוט אל תאכל הרבה דברים מעובדים וסוכר . מזון מהיר וכל השיט הזה זה ההפך ממסה נקיה . תאכל הרבה ביצים פחמימות כמו אורז לחם כוסמין . לגבי בשר חזה עוף זה מעולה
שואל השאלה:
אז צריך לאכול רק בריא? קשה
אז צריך לאכול רק בריא? קשה
אנונימי
אוכלים 200-300 קלוריות מעל קלוריות התחזוקה ואוכלים אוכל נקי ובריא.
לאכול יותר ממה שאתה מוציא, אבל ממקורות בריאים, שומנים בריאים, פחמימות מלאות ולא סתם סוכר ושומן טראנס
אם אתה רוצה מסה נקייה זו המשמעות .
אתה יכןל לאכול גם קצת דברים לא בריאים כמו בדרך כלל אבל שרוב הקלוריות יבואו מחלבון ופחמימה ואתה יכול שקצת יהיו דברים אולי פחות בריאים אבל שלא תתבסס על זה
שואל השאלה:
זה אומר שאני בכלל לא יכול לדעת בחטיפים ודברים מתוקים כאילו ^^
זה אומר שאני בכלל לא יכול לדעת בחטיפים ודברים מתוקים כאילו ^^
אנונימי
מסה נקייה זה לעלות בכמה שיותר שריר עם כמה שפחות שומן, לא משנה איך אתה עושה את זה. אתה יכול לאכול גם חטיפים וכו, בטח.
אתה יכול ... פשוט לא כמות גדולה , כמו שאתה תמיד אוכל אבל הכמות של האוכל שאתה מעלה איתה את הקלוריות היא ממקורות של חלבון סיבים ופחמימה
באותו הנושא: