13 תשובות
ממש לא
מממש לא זה הכי אנושי שיש,ואם היא שופטת אותך על זה אז זה באמת סיבה לפרידה
ממש לא זה דוד שלך!! זה לגיטימי לא הבנתי אם אתה בן אז אסור לך לבכות?
לא. זה טוב שיש רגשות כשצריך
לא
לא
{;
שואל השאלה:
היא כן נפרדה ממני רשמה לי פשוט "אחרי 4 שנים גיליתי שאני יוצאת עם בחורה ולא עם גבר"
אנונימי
דפאק אז היא פסיכית ואלוהים הציל אןתך ממנה תגיד תודה
^^אם זה לא טרול זה באמת חולני.כמו שאמרו ניצלת תגיד באמת תודה להשם אתה לא צריך בן אדם כזה בחיים שלך
אני מסרבת להאמין שיש באמת אישה כזאת ושזה לא טרול כי אין מצב
ממש לא, זה שאתה גבר לא אומר שאתה לא בן אדם ושאין לך רגשות
אז היא הפסידה פשוט גבר רגיש שבאמת אכפת לא ולא איזה רובוט