3 תשובות
העשירון הגבוה זה העליון פשוט מחלקים את כל הקבוצה ב-10. אחד חלקי 10 זה עשירון.
שואל השאלה:
מחלקים בעשר מתי? כשמבקשים ממני עשירון עליון או עשירון תחתון? את זה אני לא מבינה
אנונימית
יש קבוצה כללית נניח אלף איש מחלקים בעשר כלומר עשר קבוצות של מאה נגיד בדקת גובה אז הקבוצה של המאה הכי נמוכים זה העשירון התחתון ושל הגבוהים זה עשירון עליון