12 תשובות
ארה"ב תקפה באיראן
כי ארה"ב מגיבה ומתקיפה באיראן
כי ארה"ב מתקיפים באיראן
ארה"ב מגיבה על הפלת המסוק.
נראה איך יתפתח..
שואל השאלה:
אבל טרמפ ביקש ממנו לא לתקוף
ארה"ב תוקפת באיראן אבל זה מתוך "הגנה עצמית"
שואל השאלה:
רגע איזה מסוק מה קרה
אני לא רואה חדשות אז אני לא מבינה כלום
מסוק של ארה"ב הופל על ידי איראן ליד איראן במצר הורמוז, ארה"ב מגיבה על זה עכשיו.
נראה איך יתפתח הפינג-פונג הזה
שואל השאלה:
אבל אם הם תקפו מה אנחנו אשמים למה שהם יתקפו אותנו חזרה באמת שאני לא מבינה בזה
הם לא יכולים לתקוף בארה"ב אז אנחנו סופגים
אם המצב יסלים אז אנחנו הופכים למטרה, נכון לרגע זה אנחנו לא מטרה, אבל דברים יכולים להשתנות בשנייה. איראן גם לוקחת חסות על לבנון, אם נתקוף שם הם יתקפו אותנו, כמו שקרה אתמול.
איראן הורידה לארה"ב מסוק אז ארה"ב תקפו מקודם באיראן.
התחברות ל