10 תשובות
אנערף
אם זה בסדר מבחינת החצי השני שלהם כז סבבה
שמשעמם להם ואולי היא לא יכולה
שידברו עם בנים פה פשוט מה הבעיה
אנונימית
שואל השאלה:
^ שיש לו בת זוג וזה מוזר שהוא ידבר פה עם בנות באמצע הלילה
אנונימית
ליטרלי רשמתי בנים. שיכתוב מי רוצה לדבר (בנים) כי אולי סתם משעמם לו
אנונימית
שואל השאלה:
^ אהה הבנתיי עם בנים אין בעיה פשוט עם בנות זה קצת חשוד
אנונימית
מסכימה^
אנונימית
את יודעת זה שאתה בזוגיות לא אומר שאסור לך לדבר עם שאר האנשים בעולם
הוא יכול לדבר עם אנשים באתר זה לא אתר הכרויות כדי שזה יהיה משהו פסול
שואל השאלה:
^ יש לדבר עם אנשים ויש לדבר עם נקבות באחד בלילה אחרי שהוא כתב בחברים לעט "משעמם לי תעסיקו"
אנונימית
גם למישהו בזוגיות יכול להיות משעמם ולא כל בחורה שתדבר איתה זה אומר משהו
זה נטו לנהל דו שיח עם בן אדם באתר אינטרנטי שזה מטרתו לנהל דו שיח על דברים
ואם הוא כתב שיעסיקו אותו או ידברו איתו ובנות פנו אליו אין בעיה לדבר פשוט לא לחצות את הגבול כמו בכל דבר בחיים
שואל השאלה:
^ לא יודעת לי זה קצת חשוד
אנונימית
התחברות ל