6 תשובות
ביביבי
ביביבי בורגוס רינגס
בורגרים
לדעתי ברשת מוזס , זה ממש חתיכות שלמות של בצל, הם חותכים לפרוסות ולא טוחנים את זה כמו שזה בקפוא הזה בתפוגן.במוזס זה יותר אמיתי ויותר טעים , זה מצופה אבל עם בלילה של קמח מטוגן כזה לא פירורי לחם. זה יותר טעים לדעתי מהטבעות בצל הקפואות.
אנונימית
שואל השאלה:
אתה אומר ההפך ממה שביקשתי.. אני אוהבת יותר את
הקפואות וניסיתי את שניהם. אני לא כלכך אוהבת בצל.
אנונימית
אה הבנתי .. אז תקני של שקית תפוגן קפוא בסופר ותעשי בתנור זה לא קשה ויוצא גם יותר זול בהרבה.....את חוסכת יותר מחצי מחיר ממסעדה, גם בתנור בבית זה בלי שמן בכלל אז זה פחות משמין. בכל המסעדות מטגנים טבעות בצל בשמן עמוק...לגבי מסעדה אחרת ממוזס אין לי המלצות אחרות לצערי
אנונימית