התחברות הרשמה

הבנתם אם דחו את הבגרות במדעי המחשב לכולם ל29.6?

9 ביוני 2026, 18:37
מדעי המחשבבגרות    
תשובה אחת
לא
רק למי שלוקח גם ביולוגיה וגם מדמ"ח
3
365 מכתבים
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
איך הייתה לכם הבגרות במדעי המחשב?
מי שעשה היום את הבגרות במדעי המחשב, איך סרקתם את המערך בשאלה הראשונה?
הבגרות במדעי המחשב היא על דף או אשכרה במחשב?
הבגרות במדעי המחשב החודש או בחודש שביעי לא הבנתי
שעלה למי שעשה עכשיו את הבגרות במדעי המחשב ועשה את השאלה על המירוץ יש לי שאלה
למה הרמה של מדעי המחשב שמלמדים במדעי המחשב והבגרות כלכך נמוכה?
איך הלכה הבגרות במדעי המחשב?
עוד שעה תחל הבגרות במדעי המחשב
הבגרות במדעי המחשב קשה?
איך להצליח לעבור את הבגרות במדעי המחשב מבלי לדעת מדעי המחשב?
מה ההבדל בין בגרות במדעי המחשב לבין תואר במדעי המחשב?