3 תשובות
ממה שאני יודעת יש אחת.
אחותי הייתה משקית תש ובגדוד שלה היו משקית תש אחת, משקית חינוך אחת ושתי משקיות שלישיות והן ישבו באותו החדר
אחותי הייתה משקית תש ובגדוד שלה היו משקית תש אחת, משקית חינוך אחת ושתי משקיות שלישיות והן ישבו באותו החדר
יש יותר מאחת כי גדודים מחולקים לפלוגות , משקית אחת לא יכולה להיות אחראית על ככ הרבה חיילים
יש יותר מאחת אני בתפקיד הזה אבל בחיל האוויר ובכל בסיס בערך יש מינימום שלוש משקיות
באותו הנושא: