6 תשובות
אוטובוס מאיילון כי זה יותר קרוב
רכבת יותר נוחה
שואל השאלה:
^^איילון לא יהיה חסום אבל?
^^איילון לא יהיה חסום אבל?
אנונימית
שואל השאלה:
^^את חושבת שיהיה אפשר לעלות לרכבת למרות כל העומס?
^^את חושבת שיהיה אפשר לעלות לרכבת למרות כל העומס?
אנונימית
תראי בדרכ בקרונות בקצוות פחות עמוס כמו במרכז הרכבת אבל אחרי כמה ערים העומס ממש יורד אז זה טוב
וואי גועל נפש הרכבות בחזור!!! סיוט!! אני גם באה מחדרה ואין רכבת ישירה מתחנת בני ברק
צריך להחליף בתל אביב
למה נפלתי לזה שוב שנה שעברה נדחסתי עם אלפי בני נוער שעישנו לי וויפ בפרצוף
צריך להחליף בתל אביב
למה נפלתי לזה שוב שנה שעברה נדחסתי עם אלפי בני נוער שעישנו לי וויפ בפרצוף
אנונימית