10 תשובות
בגלל מכס
זה פרי עם השקעה ארוכת טווח לוקח לגדל אותם בנשך שנתיים שלוש
בלי הראש הם לא ככ יקרים
יש לי בגינה כבר כמעט ארבע שנים ועוד לא יצא הפרי עצמו אם זה עונה לך על השאלה
אנונימי
כי לגדל אותו זה דורש הרבה
בעיקר מיבוא
למרות שהאננס פטור לחלוטין ממכס בישראל, ישנה ביורוקרטיה סבוכה על גידולו, שמקשה על ייבוא, בנוסף למונופולי השיווק בישראל שתייגו אותו כמוצר יוקרה.
(בפועל המחיר שלו בארץ כמעט פי 6 מהמחיר בעולם)
לא יודעת...גם פטל נורא יקר דרך אגב...
^ זה דווקא מאוד מוזר יש לי בגינה וזה לא דורש יותר מדי זמן ויוצא כמות די גדולה והפרי עצמו מאוד קטן אין ממש הגיון במחיר של הפטל
אנונימי
זה פרי שקשה לגדל אותו בארץ בתאילנד הוא זול
אנונימי