6 תשובות
פשוט לחסום וביי עדיף לא לדעת
אלא אם את בסלקום
יש מצב שזה הונאה
אף אחד לא יתקשר בשעה כזו בעיקר במתיחות ביטחונית

אם זה באמת סלקום זה בית משפט מהיר מאוד
מוזר ממש
יכול להיות שיש לך איזה חוב איתם?
כאילו כשלי היה משהו עם טלפון/סלקום התקשרו אליי שוב ושוב איזה עשר פעמים כשהייתי בעבודה

אבל זה היה בשעה נורמלית אז לא נראה לי שזה תקין שיתקשרו אלייך עכשיו
שואל השאלה:
חברים אין לי גם סלקום
הזוי אבל סביר להניח שזו לא הונאה המספר הזה מופיע בכתבה בוויינט בתור מספר שסלקום משתמשים בו