9 תשובות
זכותה לצאת עם מישהי אחרת
גם אני הייתי נעלבת בצדק!
לא הבנתי באיזה קטע
אנונימית
את חושבת יותר מידי
שואל השאלה:
^^אבל כאילו קודם אני רציתי לצאת איתה לא שללתי את האפשרות
אני מבינה למה את נעלבת אבל כנראה היא הבינה שאת לא תלכי איתה בסוף בגלל השיעורי בית אז אמרה לך שלא משנה כדי שהיא תוכל לקבוע עם מישהי שבוודאות תלך איתה ולא תצטרך לעדכן אותה
שואל השאלה:
אבל שתינו צריכות להגיש היום עד 00 וסיימתי מזמן וכנראה בגלל שהיא מטיילת היא גם סיימה מזמן אז היא יודעת כאילו
הודעת לה אבל שסיימת?
שואל השאלה:
לא כי היא כבר שלחה את ההודעות זה כאילו היה לפני זה לא עכשיו
שואל השאלה:
וגם כי היא אמרה כאילו לא צריך