11 תשובות
חברה שאומרת להתקשר לאקס לא חברה
שואל השאלה:
היא אומרת לי שעם האקס שלה היא התקשרה עליו והוא עליה לפעמיים סתם לדבר והיא אומרת שזה עזר לה להבין דברים אסל כן...
אנונימית
רק מפגר יחזור על אותה טעות פעמיים רק אומר
שואל השאלה:
לא תכננתי להתקשר אליו בכלל אסל נמאס לי שאם אני מדבר עליו איתה כי זה יושב עליי הפיתרון שלה זה להתקשר אליו אין לי כוחות לזה ואני מרגישה שאין לי עם מי לדבר על זה וזה קשה לי
אנונימית
אמא זה תמיד פתרון טוב, ואם לא תמצאי מישהו שבאמת מבין אותך או שיש לו ניסיון בזה.
מוזמנת לפנות אליי בכל עת
אני מציע שתדברי עם חבר קרוב או חברה קרובה שאפשר לדבר איתה על הכל. אם את רוצה לדבר איתי בשמחה. העיקר שלא תחזרי למה שעברת.
מקרה עצוב
שואל השאלה:
תודה על התמיכה^
אנונימית
הכל ברוח שטות
רוצה לדבר בפרטי?
הסתדרת? את מעוניינת לדבר?