4 תשובות
מתלבשת אותם בכל מקרה
קונות רק 2 אופציות, בודקות מידות ותגובות, ומזמינה בפחות מ40
דיימ אני לא קונה בגדי ים ב40 שם
אני למדתי מהטעות שלי ואני משקיעה את הכסף שלי בגדי ים איכותיים כמו קלצידוניה וטיזניס שיין קונים בכמויות ואז הכל הולך לפך
מקלצידוניה וטיזניס הם אצלי שנתיים ולא קרה שום דבר