4 תשובות
לי יש והוא ממש ממש אחלה
המסך שלו גדול מספיק (לדעתי)
ולא קטן מדי כמו בלייט/נינטנדו 1
הוא כזה בול
רק קחי בחשבון שיש משחקים חדשים שיוצאים לרוב בנינטנדו 2
(פוקימון חדש,אטאק און טיטאן וכו')
אבל יש ים משחקים באולג וזה לרוב אקסלוסיבים לנינטנדו 2
שואל השאלה:
תודהה
אפשר לשאול איפה קנית ובכמה?
אנונימית
אני לא זוכרת בכמה קניתי,כנראה בסביבות אלף ומשהו אלף ארבע מאות אני חושבת
וקניתי בחנות של נינטנדו בסנטר
ובכיףף
כן ממש ממליץ עליו ללא ספק עדיף על הראשון
וגם אם סוויץ' 2 היה רלוונטי עבורך
עדיין היית ממליץ יותר על oled