תשובה אחת
הכל טוב סאנשיין, באמת שהכל טוב. לפעמים לא משנה כמה אנחנו מנסים זה פשוט לא עובד, את כרגע צריכה לנסות להבין עם עצמך אם יש לך עוד מה לתת, אם כן, תמשיכי להילחם על זה ואני בטוחה שתצליחי:) אם מרגיש לך שסיימת עם זה, אל תוותרי אבל כן תנסי להוריד הילוך, לא צריך מגמות מדעיות בהכל, ואם כן, לא צריך מאה בהכל, תרדי לארבע בחלק מהמקצועות תנסי לרווח לך ולתת מקום לעוד דברים, יהיה טוב אבל :) לא לדאוג❤


^מה הבעיה שלך