4 תשובות
ברה מי הולך לשם בשביל האומנים
יש שם קציני מיון
שואל השאלה:
זה מה שאני שואלת כי אין לי באמת שמצ מה עושים שם ומה המטרה
אנונימית
המטרה היא שאם יש לך שיבוץ שאת לא מעוניינת בו ולא נותנים לך מענה
או כל דבר שלא נותנים לך מענה לגביו באתר או משהו אז את הולכת לשם ויש שם כל מיני עמדות של מיטב וקציני מיון
אני הלכתי לשם בשביל הכיף לא בשביל הקצין מיון
והיה לי ממש כיף