התחברות הרשמה

סבבה לכתוב עכשיו הודעה למורה או שמוקדם מדי?

7 ביוני 2026, 07:15
מוריםWhatsAppעייפותוואטצאפ    
6 תשובות
סבבה
ש
שרשארה
סבבה
{
{;
סבבה
א
אנונימית :) :(
סבבה
ילדה של אהבה
סבבה.
ה
החופרת מספר אחת בעולם!!!
שואל השאלה:
תודהה
אנונימי
באותו הנושא:
זה סבבה לכתוב עכשיו הודעה למורה לנהיגה שלי?
זה סבבה לכתוב עכשיו הודעה למורה שלי?
לגיטימי לכתוב עכשיו למורה שלי הודעה?
זה בסדר לכתוב עכשיו הודעה למורה שלי??
לשלוח למורה שלי את ההודעה הזאת עכשיו שיש חופש זה סבבה או שפחות?
תגידו זה סבבה לכתוב עכשיו למורה?
זה סבבה לכתוב למורה עכשיו?
סבבה לכתוב את זה עכשיו למורה שלי?
סבבה לשלוח למורה שלי הודעה עכשיו?
סבבה לשלוח עכשיו הודעה למורה נכון?
לכתוב הודעה למורה עכשיו זה חצוף?