39 תשובות
כן
ברור
בטח
עוזב אותה אחרי שבוע גג
אבל הייתי עושה שבוע כיף
אנונימי
מכיר אישית אחת כזאת היא אחלה
אין פילטרים לאנשים
מבחינתי לא
אנונימי
לא ואני לא יסביר
מתחתי: יסביר*
אנונימי
הלא לשחרר כמעט זה הדבר היחיד שמפריע לי קצת כי אני לא רוצה חברה ממש ממש תלותית אבל היא נשמעת ממש סבבה
^ אסביר*
שואל השאלה:
כן זאת הבעיה היחידה בי שאני תלותית ולא משחררת
אנונימית
^^אין לי בעיה עם כזאת
זה סבבה יש אנשים שיאהבו אותך כמו שאת
מאיפה את בארץ דרך אגב?
את צריכה לעבוד על זה, זמן לבד זה חשוב, כל עוד זה בגבול טוב ולא מעיק זה סבבה
שואל השאלה:
מפתח תקווה
אנונימית
אם זה סבבה מבחינת הבנזוג זה אחלה וממש כיף
אני הייתי שמח עם אחת כזו
בתור בחורה לא רק מהבחינה שהיא דבק אלייך זה לא טוב צריך לשחרר לפעמים
שואל השאלה:
מנסה לעבוד על זה יותר משנתיים חח חח
אנונימית
לא
אז אולי שווה לשנות דרך עבודה, כי זה משהו שלא עושה טוב לזוגיות
שואל השאלה:
למה לא? כאילו בגלל איזה מהדברים
אנונימית
הכל טוב חחח לאט לאט^^
העיקר שאת משתדלת
לא נראה לי שאני אמשך אליה
רגע יש סיכוי אני מכיר... איזה אזור בפתח תקווה ?
שואל השאלה:
יש לך אותו שם של האקס שלי זה מעצבן ואני קטנה ממך
אנונימית
הייתי שבוע שבועיים יוצא איתה הרבה נותן קצת, לאחר מכן הייתי דוגרי פשוט הולך כנראה
שואל השאלה:
בסדר אבל בגלל מה מהדברים שאמרתי אני סתם מתעניינת
אנונימית
בת כמה את
בלי תחת או ציצי
רוצה להיות איתך כל הזמן
מעצבן טיפה
שואל השאלה:
למה רק לתת בה ולזרוק?
אנונימית
גבר שחרר ממנה
היא לא רוצה
שואל השאלה:
הבנתי
אנונימית
נו יש סיכוי אני מכיר אותך... כפר גנים הדר גנים מאיזה חלק?
חוץ מזה שהיא קלינגית ונשמע שיש תלותיות מסוימת הייתי מעוניין, היא נשמעת רצינית אבל גם קלילה עם זה שהיא מעצבנת.
ומבחינה חיצונית - לא צריך חזה מחזה אם יש ירך שאלוהים יברך.
כי נראלך שאני כגבר מסוגל למישהיא שתלותית בי כל כך? הגוף שלי היה דוחה אותך, יש גברים שאוהבים את זה לדעתי חסרי ביטחון, אני לא מסוגל לרמה כזאת של קרבה