3 תשובות
חוויה מדהימה ממש אהבתי
לא ככ יודעת כי לא יצאתי אבל כשדיברתי עם כאלה שיצאו אמרו שלא פספסתי כלום ולא היה כזה כיף כמו שעושים מזה
לנו לא היה בגלל המלחמה, חבל שככה