איך ניתן להוציא רישיון לאופנוע כשאני בעלת רישיון לרכב פרטי? בתור נהגת חדשה
עברתי טסט בסביבות סוף אוקטובר של 2025, לאחר מכן כביכול הוצאתי רישיון(רישיון זמני עד סוף ששת חודשים של מלווה) וקנו לי אוטו. אני עכשיו מאז אפריל? יכולה לנהוג בלי מלווה בכללי ואני רוצה להוציא רישיון לדרגה A2 אבל אני הבנתי שחייבים לבצע גם תיאוריה וגם כל שיעורי הנהיגה אם אין ברשותי רישיון שתקף 3 שנים. זה נכון?