39 תשובות
יכול להיות שתהיה לי בעיה עם זה בהתחלה אבל אני מאמינה שברדע שטני אכיר אותה ואדע לסמוך עליה אז לא תהיה לי בעיה
הייתי יוצאת איתו אם הוא היה מוכן להתרחק ממנה במידת מה, כי אני רוצה להיות החברה הכי טובה שלו בסופו של יום
לא ואסביר למה
אם מישהי לא באה לה בטוב היא תנסה להסיט אותו כנגדה ואם הם חברים יותר מדי זמן אז תמיד יש מצב שאחד מהם יפתח רגשות
יצאתי עם מישהו כזה
לא הייתה לי בעיה עם זה שהם חברים
הייתה לי בעיה עם איך שהוא דיבר עליה, תיעדף אותה על פני, ושהם נפגשו לישון ביחד
אנונימית
לא
{;
הייתי יוצאת איתו, ברור
ולא, לא תהיה לי בעיה עם זה
ארצה להוסיף שבמקרה של קשר אפלטוני טהור בין גבר לאישה צעירה ומושכת, עם הומור משותף, כימיה, שעות ביחד - נדיר מאוד שלא תרגיש משהו כלפי אותה ידידה. הגיוני שלנשים זה יפריע. לא חושב שהן משוגעות. סך הכול יודעות את האמת ולא רוצות עוד מתחרות.
שואל השאלה:
sebastian michaelis
שמעי זה לא נכון שום דבר לא מבטיח שאם אתה חבר של מישהו הרבה זמן אז יהיה לך רגשות לבן אדם
וזה תלוי בן אדם אם החברה תנסה להסיט
יש אנשים כאלה ויש אנשים שלא ינסו להסיט
אנונימי
כן בוודאי
שואל השאלה:
texhnolyze
שמע זה שדבר כזה קיים לא אומר שצריך להכליל כל מערכת יחסים חברית בין גבר לאישה כדבר כזה
זה צריך להיות תלוי סיטואציה וכל מקרה לגופו
אנונימי
נגיד, איך הקשר הזה בא לידי ביטוי כשאתה בזוגיות?
מה הגבולות שלך?
אנונימית
זה תלוי כמה הקשר איתה באמת קרוב. אין לי בעיה שלבן הזוג תהיה ידידה טובה, אפילו כמו אחות, כל עוד הכול ברור ושקוף בינינו. אני לא אדרוש ממנו להתרחק ממנה. אבל אם אני ארגיש שהיא תמיד לפניי או שאני במקום פחות חשוב, זה משהו שכן אצטרך לדבר עליו ברצינות. ואם לא יהיה שינוי, אז זה כבר לא קשר שימתאים לי.
כאמור, זה קיים - פשוט מאוד נדיר. תחשוב על בחורה שנמצאת איתך רק בתחילת הקשר שלא מושקעת בך רגשית והיא שומעת על זה, למה לה להמשיך? זה סתם מאיים ומסבך את הכול.
שואל השאלה:
אנונימית ^^^
רגיל לחלוטין
שהייתי בזוגיות הבת זוג שלי בזמנו הכירה אותה הן נהיו חברות דרכי כזה
וזה היה פשוט רגיל היינו נפגשים עם החברים שלי בניהם הידידה
או שלושתנו ביחד
ובאמת לא מיוחד רגיל אני כן צוחק איתה ויש לי צחוקים איתה ובדיחות אבל זה אף פעם לא עובר את הגבול והבת זוג שלי גם ידעה בזמנו שאין לה מה לדאוג ממנה כי הייתה בניהם חברות והכרות והיא הבינה לבד שביני לבינה אין כלום ולא יהיה כלום

כן יצא לי לצאת ולהסתובב איתה לבד אבל תמיד הבת זוג שלי ידעה הצאתי לה לבוא ואנחנו לא עושים כלום חוץ מלשבת ולדבר
אנונימי
בדת שלי אין דבר כזה לצאת אלא חתונה וגם אסור חברים מהמין האחר.

בכללי לי אין חברים מהמין האחר למה שאהיה בסדר שלו יש?
שואל השאלה:
texhnolyze
אם הבחורה רואה בי פוטנציאל ואז זה שהזכרתי שיש לי ידידה גרם לה לא להמשיך בלי לתת צאנס בעיקרון זה בעיה שלה בעיניי
כי כמו שאמרתי כל מקרה לגופו
אם כאילו מאותו רגע היא מרגישה מאויימת וכאילו אין לה מה לנסות אז אין מה להכנס לזה מלכתחילה כי היא לא בשבילי
כאילו אם בן אדם שהיא לא הכירה כבר מאיים עליה בלי כלום
זה שלה
אנונימי
^^^^זה נשמע בגבול הטעם הטוב
אצלי זה גם היה ככה, זה פשוט הרגיש (והיו סיבות שזה הרגיש ככה) שהוא שם אותה מעלי בסדר העדיפויות שלו
אנונימית
לדעתי זו לא בעיה שלה ולא שלך. אתה לא אמור לנתק קשרים ממי שאתה אוהב, וזכותה לא לרצות להיכנס לדבר מסובך. למה זה מסובך? כי הסטטיסטיקה לרעתה בצורה קיצונית (כאמור בהנחה והיא מושכת ויש לכם כימיה וכל מה שציינתי). לא מסכים איתך שבחורה כזו בהכרח לא תהיה בשבילך, לדעתי זה סתם נרטיב שאתה מספר לעצמך. דוגרי, אם הייתה לי ידידה טובה כמו שלך לא הייתי מנתק קשר, אבל לא הייתי משלה את עצמי ומתחיל לטעון שאין חסרונות לבחירות שלי.
כן
לאח שלי יש חברה הכי טובה ממש מהגן הם חברים טובים והיום הם בני 22-23
לא, אם אני יוצאת עם מישהו אז אני אמורה להיות גם החברה הכי טובה שלו, זאת לא זוגיות תקינה אם הוא תמיד ידבר על החברה שלו זה לא מה שמעניין אותי, ולא זה לא מקרה אינדיבידואלי כמו שאמרו לפניי זאת סטטיסטיקה שפשוט קורת באופן טבעי, הוא יכול לדבר איתה אבל לא להגיע למצב שהוא מדבר או אפילו חושב עלייה ברמה שגורמת לי להרגיש שאני לא קשורה לזוגיות שלנו

אני למשל בזוגיות עם חבר שלי ואנחנו לא מרגישים צורך בידידים או ידידות מספיק שיש לנו חברים משותפים אבל במישהו פרטי אני לא מעוניינת, כשאתה באמת אוהב את הבן אדם אתה לא תרגיש צורך בכל הקטע של 'חברה טובה או חבר טוב'

נניח והייתה לך חברה טובה אז מה הבת זוג שלך עושה בעצם בקשר איתך? היא לא קיימת סתם בשביל נשיקות וכרבולים היא גם קיימת בשביל שתתקשר איתה שתדברו ביחד תהנו ותעשו חיים ואין שום צורך בחברה טובה בשביל זה
אנונימית
שואל השאלה:
texhnolyze
שמע אני לא חושב שזו בחורה שמתאימה לי נטו בגלל שאמרת שהיא תהיה מאויימת מזה
אין בעיה שתהיה מאיימת אני פשוט חושב שלפני ששופטים ומחליטים משהו צריך להסתכל על התמונה הגדולה
ועל העובדות שבשטח בסיטואציה הספציפית ולא סטטיסטיקות
לא אמרתי שאני טוען שאין חסרונות לבחירות שלי אבל תחשוב שבסופו של דבר כל אחד מגיע מעולם אחר ידידות שלי נגיד אין להן בעיה לבן זוג שלהן יהיה ידידות כי גם להן יש והן ראות שבעצמם שלא לא בהכרח אומר משהו
ויש אנשים שמגיעים מעולם שלבנים יש חברים בנים ולבנות בנות
ואלה אנשים שלרוב יותר יפריע להם ידידים בזוגיות כי הם כאילו לא מכירים את זה
אז כאילו חלק מזה שאני אומר שהיא לא בשבילי שיכול להיות שאנחנו לא באים מאותו עולם בקטע הזה
אנונימי
שואל השאלה:
^^אנונימית
אנונימית היא פשוט חברה טובה אין לי מה לדבר עליה 24/7
הסיטואציה היחידה שאני יכול לדבר עליה זה אם קרה לה משהו או יש לי משהו לספר אין לי מה לדבר עליה סתם ככה

והבת זוג שלי היא הבת זוג שלי חברה טובה זה חברה טובה
הייתי מדבר עם הבת זוג שלי על הכל
ושהייתי נפגש עם החברה הייתי משתף אותה במה שאני רוצה לשתף אותה פשוט מדברים
זה שני אהבות שנות אהבה של מערכת יחסים בת זוג
לאהבה של חברה
ואפשר להנות עם שניהם זה לא סותר אחד את השני
אנונימי
בסופו של דבר זה תלוי באנרגיה שאני אקבל מהקשר שלהם. אם הוא מוכן להתפשר ולשנות דברים מסוימים, ואני סומכת עליו, ואין בניהם משיכה, אני חושבת שאין בעיה. להגיד למישהו להיפטר מקשר ארוך וקרוב כדי להיכנס לזוגיות זה לא נכון.
נניח והלך לך טוב עם בחורה, מרחת אותה 3 דייטים ואז אמרת לה שיש לך ידידה (שזה בערך כמות הדייטים שלגיטימי למרוח), איך אתה רוצה שהיא תבדוק את ה"עובדות בשטח"? שהיא תיפגש איתה? אבל גם הידידים הכי מיניים ומאוהבים יתנהגו רגיל ליד בן / בת הזוג. בסוף, ברוב המקרים, סטטיסטית, זה מתכון לסכנה. גם אם זה לא נגמר באסון, הסכנה תמיד נוכחת. אתה מצליח להבין למה תחושת האיום לגיטימית, אמיתית וממשית? תשמע אני לא אדם קנאי בכלל, לא אכפת לי מבולשיט כמו עם כמה גברים אישה שכבה או מה היא לובשת (בלי קשר לבוש חשוף ופרוץ עושה לי את זה כשיש בזה סטייל), אבל ידידים? לא חושב שאקבל את זה.
שואל השאלה:
texhnolyze
זה שלך אחי אתה לא חייב לקבל את זה כמו שאמרתי לך כל אחד והעולם שהוא הגיע ממנו
יש אנשים שלא מאמינים בידידים ויש אנשים שכן
כמובן שזה הכל תלוי בן אדם תלוי סיטואציה
לדעת לשים גבולות והכל

שמע בסופו של דבר אני מכיר את האנשים ואת הנפשות הפועלות אני יודע שאין מה לדאוג
וכאילו כן אני אביא בחורה להכיר את החברים שלי והיא תראה את האווירה לא חושב שזה יקרה בפגישה אחת או שניים אבל אחרי שאתה רואה את הבן אדם פעם אחר פעם רואה את הכימיה והמצב שלא משתנה אפשר כבר להתחיל להבין
ואם זה משהו שהוא עדיין מאיים עליה אז כנראה שזה לא מתאים

בכללי אני לא חושב שזה צודק להגיד שאי אפשר ידידים במערכת יחסים
כי תחשוב על סיטואציה כזאת שכאילו לאנשים שהם בי אסור שיהיה חברים נקודה
זה קצת מוזר ולא הגיוני
בגלל זה אני חושב שזה הכל תלוי סיטואציה אי אפשר לשפוט מערכת יחסים שלמה על סטטיסטיקה ולא לפי מה שקורה בשטח באותה סיטואציה
אנונימי
לדעתי להיפגש עם הידידה זו דרך גרועה לבחון את המציאות בשטח. ובכלל, אין דרך טובה לבחון מציאות כזו. בנוגע לאישה שהיא בי - שתמצא חברות סטרייטיות. עכשיו אני זז, כי אני מרגיש רע ויש לי חרדות. להתראות.
זה מוריד לדעתי
ברור שתלוי באופי הקשר והכל אבל אני לא רוצה להתעסק בשום דבר חוץ מהמערכת יחסים שלי וממש לא רוצה להתעסק באיזה חברות יש לו
אם זה סתם ידידה זה מובן מאליו לדעתי שמתרחקים כשיש לך חברה או לפחות שמים עדיפות לחברה ואם זה נגיד חברה יותר טובה אז זה היה מקל עלי לדעת שיש לה חבר או שהם לא עכשיו נפגשים אחד על אחד ושהיא לא מחפשת כלום בקיצור
אנונימית
לא
כן
DCC
לא
אני לא הייתי יוצאת עם מישהו שיש לו חברה הכי טובה
שואל השאלה:
^^^^
לשים עדיפות לבת זוג שלך זה ברור
כי בסופו של דבר בבת זוג שלך אתה מאוהב
וחברים אתה פשוט אוהב אהבה חברית
אנונימי
הייתי יוצאת עם מישהו כזה
תלוי, אם זה בן אדם שאני סומכת עליו או לא. אם אני ממש מרגישה טוב איתו ואני לא דואגת בשום דבר, אז באמת שאין לי בעיה עם זה שתהיה לו ידידה, אבל אם הוא כל הזמן מדבר עליה ונפגש איתה יותר מאשר איתי או שאפילו היא בעצמה שאני רואה נדבקת אליו והוא זורם, אז זה דגל אדום בשבילי ולכן אני לא אסכים לזה ולכן יהיה פשוט קל שאני אנתק קשר ממנו בשביל כבוד עצמי ( במקרה אם אני דיברתי איתו והוא ממשיך לעשות את זה ).
אנונימית
תפסלו על זה אם הוא לא מתרחק ממנה קצת בשביל הזוגיות. הוא אמור להיות החבר הכי טוב שלכם לא שלה. זה הקטע גם בזוגיות אתה נותן הכל ובחברות מטורפת עם חברה שלך. התשומת לב מגיעה לחברה שלך ברובה.
תלוי איך הם מתנהגים ביחד
ידידה אין בעיה, חברה הכי טובה פחות...