9 תשובות
פשוט לא להראות את זה כדי לא להעליב אותם
לדעתי לא לגיטימי אבל u do u
כל אחד ומה שהוא מעדיף
זה בסדר אבל אל תגרמי להם להרגיש לא בנוח עם זה
זה בסדר אבל אל תגרמי להם להרגיש לא בנוח עם זה
מגעיל אותי אנשים כמוך, מקווה שזה בסדר בעיינך גם..
לא
בתור שמנה, לא אכפת לי שלא אוהבים אותי כי אני שמנה...
אני חושבת שזה מוזר להיות אנטי, אבל זה לא נדיר שאנשים פחות נחמדים
אותי אישית יותר מגעיל אנשים כמוך אבל מה נגיד
ברור שזה בסדר. אפשר לאהוב דברים בעולם הזה ואפשר לא לאהוב. ושמנים זה אחד מהדברים שקיימים בעולם הזה. יש הבדל בין לא לאהוב לבין לפגוע. את בסדר גמור.
באותו הנושא: