התחברות
הרשמה
לגיטימי שדיברתי עם מישהו חודש ולא ראיתי אותו במציאות אף פעם ועבר חודשיים ואני מתגעגעת אליו ?
5 ביוני 2026, 13:52
התאהבות
הודעות
2 תשובות
כן
.
.Ryomen Sukuna
הגיוני
S
Sidemen
באותו הנושא:
נראה לכם לגיטימי שמישהו שדיברתי איתו 2 דקות כותב לי "תבואי ליומיים נעשה טיול"?
בנות למה שדיברתי עם מישהו והיה לנו כימייה טובה ואז היא מסננת למשך מלא חודשים למהה??
זה לגיטימי שדיברתי עם מישהו חודש שלם ואני עדיין לא יודעת איך הוא נראה?
דיברתי עם מישהו שנפרדנו והוא כועס עליי, לגיטימי?
זה לגיטימי להפגש עם מישהו שדיברתי איתו יומיים?
לגיטימי להפגש לבד עם מישהו שאני מדברת איתו חודש?או מהר מידי
לגיטימי שדיברתי עם מישהו בסטיפס כל היום ואז הוא שאל בת כמה אני אז סיננתי?
תגידו זה לגיטימי לחזור לקשר עם מישהו שלא דיברת 5 חודשים ושעדיין רגילה לא לדבר איתו?
תקשיבו, יש מישהו שדיברתי איתו מעל ל3 חודשים..
מישהו שדיברתי איתו חודש וחצי ונפגשתי איתו פעם אחת נחשב כאקס לדעתכם?
הוא חסם אותי כי הוא אומר שדיברתי אליו לא יפה זה לגיטימי?