16 תשובות
לא שיחקתי אבל מכל מה ששמעתי עד היום זה משחק מעולה
שיחקתי קצת ולא המשכתי אבל מהמלצות ומהחוויה הקצרה שלי משחק מעולה
תמיד תזכור שאם כתוב זלדה, מדובר במלחמה ושלום של הגיימינג
אחד הטובים של זלדה. משלב את היצירתיות של מיינקראפט, הלור של זלדה, ושלושה עולמות שונים. הdungeons היו בטווח של סבבה פלוס עד מעוצבים לנובים, שזה הדבר השלילי היחידי שיש לי להגיד על המשחק.
9/10, אעשה בו פשעי מלחמה שוב.
משחק מעולה open world שלא מרגיש לוחץ ולא ריק מדי, חידות טובות ואינסוף אופציה ליצירתיות שימושית ובלחימה, חוץ מהסיפור שהוא 7/10 וקצת צפוי והמשחק עצמו יכול לעשות לך ספוילרים כל השאר 1999/10 אווירה, npc's, לחימה, נשקים, ויש המון דברים שונים ומעניינים לעשות במשחק בלי גריינדינג ההתקגמות במשחק מספקת והוא ממש איכותי והמוזיקה פיק.. אני באופן אישי סיימתי אותו ואת כל הquests ואתה בכלל לא חייב ואפילו מומלץ לא לשחק את הקטדם לפני ככה החוויה יותר עוצמתית
הוא דיי טוב
^^^כן במיוחד האויבים, בגלל שהמשחק הוא לnon gamers או ילדים פשוט האויבים קצת קלים ולא מתים מהם הרבה הייתי רוצה שיוסיפו רמות של hard וextreame כדי שיהיה קצת יותר קשה אבל לשחק איתם כן כיף
^ כן, אני לא רוצה לצאת that guy, אבל נינטנדו באמת צריכים לעשות משחקים בסגנון הישן כשהיית צריך להתאמץ.
ממש טוב, אני שחקתי את הראשון קודם (לא צריך לשחק botw לפני) אז totk זה שיפור בכמעט כל דבר עליו, ממש שווה לך לשחק
כל משחק של זלדה
זה דבר אלוהי
אלוקים השקיע בעולם ובמשחקים של זלדה אותה כמות האנרגיה
שמעתי שטוב
מטורף מומלץ כל כך
לא טוב.
אי אפשר לעשות בו שום דבר מעניין.
אחלה משחק, אם אתה אוהב breath of the wild אז אני ממליץ
משחק מעולה אבל אם שיחקת לפני בbotw יהיה לך מאוד משעמם לפחות ככה לי היה כי הרעיון הוא מאוד דומה אחד לשני וגם המפה
מטורף אולי אומרים לך דומה לbreath of the wild אבל זה לא דומה זה ליצור מכונות שילובים מצחיקים והרבה יותר אופציות במיוחד בswitch 2