36 תשובות
פורסמו
שואל השאלה:
יכול לשים קישור?
יכול לשים קישור?
אנונימית
יש לי תשובות של תמ"ע אם רלוונטי
שואל השאלה:
^ כן גם יעזור תודהה
^ כן גם יעזור תודהה
אנונימית
אני גם צריכה תמעע
אנונימית
https://docs.google.com/document/d/1trrxietdqksmyl_vuvpgqk6tayefhubsqm4h6vzwfhg/edit?usp=drivesdk
מצאתי של הכל בסוף:)
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
שואל השאלה:
איך היה לכם?
איך היה לכם?
אנונימית
נוראי
שואל השאלה:
^ איתך לגמרי
אתה יב או יא?
^ איתך לגמרי
אתה יב או יא?
אנונימית
קשה בטירוף
אנונימית
יב
שואל השאלה:
^^ וואי אוף איזה באסה זה... בגרות קשה ממש
^ כנל... חרא למה אין מועד ב
^^ וואי אוף איזה באסה זה... בגרות קשה ממש
^ כנל... חרא למה אין מועד ב
אנונימית
לי היה סבבה הקוד אבל מודלים לא משו
אנונימית
שואל השאלה:
איזה שאלות עשית? ^
ואלופה... לפחות הקוד הלך טוב :)
אני מוציאה ציונים טובים בדרך כלל אבל בבגרות הזאת....
איזה שאלות עשית? ^
ואלופה... לפחות הקוד הלך טוב :)
אני מוציאה ציונים טובים בדרך כלל אבל בבגרות הזאת....
אנונימית
עשיתי 2389
אבל עשיתי גם הרבה מ1 כי הייתי לא חכמה ולקח לי זמן להבין שעדיף לנטוש ולעשות עץ בינארי שהיה קלל
אבל עשיתי גם הרבה מ1 כי הייתי לא חכמה ולקח לי זמן להבין שעדיף לנטוש ולעשות עץ בינארי שהיה קלל
אנונימית
שואל השאלה:
1 וואו נתקעתי עליה מלא זמן
וזה השאלה שהתחלתי איתה ובאיזה שהוא שלב אמרתי חשבתי שעדיף לנטוש אבל גם ידעתי שאני לא הולכת להספיק הכל ובסוף השארתי אותה :(
1 וואו נתקעתי עליה מלא זמן
וזה השאלה שהתחלתי איתה ובאיזה שהוא שלב אמרתי חשבתי שעדיף לנטוש אבל גם ידעתי שאני לא הולכת להספיק הכל ובסוף השארתי אותה :(
אנונימית
תשמעי יכול להיות שזה חכם כי אני לא הייתי בזמן טוב עם מודלים בכלל
אנונימית
האמת שלא נתקעתי או משהו בתור פשוט חשבתי שיש לי סיכוי יותר גבוה להיות טועה שם
אנונימית
היה סביר.. יש לי איזה 80 אולי קצת יותר אם הבוחנים חמודים, המגן שלי גבוה ויש צבירה אז אני די במצב טוב..
תמע הייתה קצת לא פיירית בעיניי, תורים הייתה לי נדירה
תמע הייתה קצת לא פיירית בעיניי, תורים הייתה לי נדירה
הייתה בגרות קשוחהה ומבחן מתיש אבל הצלחתי להסתדר עם השאלות
טיורינג ועצים לא למדתי אבל בסוף עניתי עליהם כי שניהם היה רק מעקב אז לא הייתי צריך לדעת הרבה רק את הבסיס איך הם עובדים
מרחם על מי שענה על שאלה 8 היא הייתה נראית זוועתית עניתי על 9 ו10
שאלה 1 הייתה לי בסדר אבל בסעיף ב' בטעות רשמתי שזה o(n) במקום בריבוע איזה באסה
אבל לפחות יש לנו צבירה של 108 זה יעלה קצת את הציונים
טיורינג ועצים לא למדתי אבל בסוף עניתי עליהם כי שניהם היה רק מעקב אז לא הייתי צריך לדעת הרבה רק את הבסיס איך הם עובדים
מרחם על מי שענה על שאלה 8 היא הייתה נראית זוועתית עניתי על 9 ו10
שאלה 1 הייתה לי בסדר אבל בסעיף ב' בטעות רשמתי שזה o(n) במקום בריבוע איזה באסה
אבל לפחות יש לנו צבירה של 108 זה יעלה קצת את הציונים
אנונימי
שואל השאלה:
^ אמאלה מטורף שלא למדת ועשית!!
למדתי רק את הבסיס של עצים ולא יותר מזה אז לא חשבתי שאני יכולה לענות על זה בכלל וויתרתי על השאלה
בדיעבד אולי זה היה יותר קל משאלות אחרות
^ אמאלה מטורף שלא למדת ועשית!!
למדתי רק את הבסיס של עצים ולא יותר מזה אז לא חשבתי שאני יכולה לענות על זה בכלל וויתרתי על השאלה
בדיעבד אולי זה היה יותר קל משאלות אחרות
אנונימית
יש אנשים שעשו תמע? איך היה לכם?
היה ארוך ולא ממש פייר יחסית לבגרויות קודמות חוץ מ12 שהיה בסדר
היה ארוך ולא ממש פייר יחסית לבגרויות קודמות חוץ מ12 שהיה בסדר
אנונימית
שמע אנונימי זה תלוי איך עשית אני גם עשיתי o(n) וזה נראלי נכון לי כי מחקתי את העצמים מהרשימה בפעולת עזר אנונימית^ אני עשיתי תמע, היה ממש ממש לא פייר, 12 טעיתי בשתי עצמים אבל זה עליי, 10 ג' היה מזעזע ולא קשור בשיט
^^וואו כן!!! לא הבנתי מה קשור לכתוב פעולה וקוד לא היה בסעיף ב וג בכלל שימוש בתכנות מונחה עצמים
אנונימית
בדיוק זה היה ממש לא פייר אפילו המורה שלי אמרה לי, 12 עוד הייתה הוגנת.. בגרות מוזרה ממש
שואל השאלה:
חושבים יהיה פקטור?
כאילו לרוב התלמידים היה קשה נכון?
חושבים יהיה פקטור?
כאילו לרוב התלמידים היה קשה נכון?
אנונימית
^לפי מה שהבנתי יודעים רק אחרי שיש את כל הציונים ואם יש פער בין הציונים השנתיים לבגרות אצל הרוב אז בטח יעשו
אנונימית
שואל השאלה:
^ סבבהה
מקווה שיהיה
^ סבבהה
מקווה שיהיה
אנונימית
^אני גם חושבת שזה לפי פער, אצלי רוב המגמה אמרה שהיה לה קשה, יש אצלנו מבריקים ויש הרבה שגם ככה היה להם קשה המקצוע..
שואל השאלה:
^ כן בטח זה לפי הפער בין המגן לציון של הבגרות...
אני מקבלת ציונים טובים בדרך כלל והפעם באמת שלא נראלי
נראלי אני אקבל הכי נמוך שלי במדעי המחשב אי פעם
^ כן בטח זה לפי הפער בין המגן לציון של הבגרות...
אני מקבלת ציונים טובים בדרך כלל והפעם באמת שלא נראלי
נראלי אני אקבל הכי נמוך שלי במדעי המחשב אי פעם
אנונימית
כנל!
שואל השאלה:
פשוט בגרות לא הוגנת^
פשוט בגרות לא הוגנת^
אנונימית
באמת שהיה יחסית קשה וגם לא פייר כי מלא בתי ספר לא הספיקו עצים ודווקא שם עשו מעקב
והכי מעצבן שאין תשובות נורמאלית לתמע ואני פיזית לא מבינה שם כלום
והכי מעצבן שאין תשובות נורמאלית לתמע ואני פיזית לא מבינה שם כלום
שואל השאלה:
כןן^
לא למדנו עצים וחשבתי שאעשה רקרוסיה אבל לא יכולתי
כןן^
לא למדנו עצים וחשבתי שאעשה רקרוסיה אבל לא יכולתי
אנונימית
באותו הנושא: