התחברות הרשמה

בנים אתם לפעמים הולכים להשתזף?

4 ביוני 2026, 14:18
שיזוף    
5 תשובות
לא
פ
פר בן בקר
כן (אני בת בכלל)
ר
רנדומאלית1
בנים שהולכים לים במטרה להשתזף הם גייז
אנונימית
לא
נועם
לא לא לא
לא סובל שיזוף
T
Texhnolyze
באותו הנושא:
אתיופים הולכים לים בשביל להשתזף? הם גם נשרפים?
בנים, אתם גם הולכים להשתזף בים?
אם הולכים לים בפעם אחת אפשר להשתזף?
אני לבנה ואני מנסה להשתזף וזה לא הולך, מה יעזור לי לשפר את השיזוף?
הייתם הולכים לבד לים? להשתזף
כל הילדים מהשכבה הולכים לים להשתזף...
אתם הולכים לים רק בשביל להשתזף?
מחר אתם הולכים להשתזף כן? אפילו בבית
אני לבן כמו קיר ואני ממש רוצה להתחיל להשתזף אבל אני כל קיץ הולך לים מלא להשתזף ואני לא משתזף אף פעם
אני ממש לבנה ואני רוצה להשתזף אבל אף פעם לא מצליחה
בנים האם אתם לפעמים לא לובשים תחתונים שאתם הולכים מחוץ לבית?