7 תשובות
תמיד אחרי pre order המחירים בדרך כלל יורדים
בגלל זה כולם גם מחכים עם הgta 6
לדעתי עדיף לחכות שיצא קודם
בגלל זה כולם גם מחכים עם הgta 6
לדעתי עדיף לחכות שיצא קודם
ב23 לאוקטובר
לא ממליץ לרכוש אף פעם pre order
את לא יודעת איך המשחק יהיה אם יהיו באגים התחלתיים עד שיתוקנו
בנוסף יש אתרים אחרים כמו eneba או loaded שאולי אפשר להשיג בהרבה פחות כסף את המשחק
לא ממליץ לרכוש אף פעם pre order
את לא יודעת איך המשחק יהיה אם יהיו באגים התחלתיים עד שיתוקנו
בנוסף יש אתרים אחרים כמו eneba או loaded שאולי אפשר להשיג בהרבה פחות כסף את המשחק
תחכי קצת
שואל השאלה:
כן אבל ממש באלי לנסות early access
כן אבל ממש באלי לנסות early access
שואל השאלה:
אתם יודעים תתאריך שהמשחק יצא לגמרי לכולם?
אתם יודעים תתאריך שהמשחק יצא לגמרי לכולם?
הearly access יכול להיות גם מאוד מאכזב ומאוד לא שווה את הכסף
תחשבי על זה..
עם כמה שאי אפשר באמת להתאכזב מקוד עדיין יכולים להיות באגים וכל מני שטויות שעלולות לקלקל טיפה את החוויה הראשונית
תחשבי על זה..
עם כמה שאי אפשר באמת להתאכזב מקוד עדיין יכולים להיות באגים וכל מני שטויות שעלולות לקלקל טיפה את החוויה הראשונית
נראה לי שהוא יצא ב23 לאוקטובר. אני לא הייתי קונה כבר עכשיו כי תמיד כשמכריזים עם משחק יש הייפ וכשהוא יוצא מגלים שהוא לא היה שווה את הכסף. מקרה כזה לדוגמה הוא battlefield 6. הייתי מחכה חודש חודשיים אחרי שהמשחק יצא ומחליט אם לקנות או לא.
אנונימי
באותו הנושא: