9 תשובות
מתי? יום במקסימום
אנונימי
שואל השאלה:
אז אם מחר הוא לא עונה אז לעבור הלאה?
רשמתי שאני ממש מתנצלת ולא התכוונתי כי הוא לא ענה להודעה ששלחתי אתמול בצהריים עד עכשיו
אנונימית
כעע
אנשים בעידן של היום מבלים מלא בטלפון. אם הוא לא עונה לך אחרי 3 שעות? ב90% מהמקרים זה כי הוא לא רוצה לענות ולא כי הוא עסוק או משהו. אל תחכי לו ואל תכתבי לו שוב זה הפסד שלו. בסוף כשהוא יבין שלא אכפת לך הוא זה שיתחיל לרדוף אחרייך אבל כבר לא יהיה לך אכפת ממנו
שואל השאלה:
אבל אני לא עניתי בהתחלה כי לא הייתי זמינה ולא הייתי בטלפון
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא נמצאת הרבה בטלפון
אנונימית
זה לא משנה, את ביקשת סליחה ובאמת היית עסוקה. את לא צריכה להיות זמינה 24/7 לבן אדם וגם לך יש תחביבים וחיים משל עצמך. את ביקשת סליחה שזה כבר מעל ומעבר כי לא באמת עשית משהו רע, אם הוא מסנן אותך על סליחה זה הפסד שלו. תאמיני לי אל תישארי איתו בקשר בסוף זה יקרה גם בעתיד כשאת תאהבי אותו יותר ואת רק תפגעי ממנו יותר.
שואל השאלה:
אנחנו מדברים רק יומיים
אנונימית
אז מבחינתך את עשית את החלק שלך. הוא לא יכתוב יותר? תמשיכי בחיים שלך. הוא יכתוב? תעשו שיחה כנה ותדברו על הדברים. הכי חשוב זה אל תרדפי, גברים עוד יבואו וילכו הוא לא האחד המיוחד בהכרח. יהיה טוב!