3 תשובות
כן תסבירי, זה יכול להיות מאוד לא נעים לחכות להודעה במשך יותר מיום.
ואם את מרגישה שאת לא במקום לזוגיות כרגע זה בסדר, לא תמיד זה הזמן הנכון עבורנו.
שמעי זוגיות זה עבודה, ויהיו לך משברים משמעותיים ומורכבים מזה, ואם את לא בראש להלחם ולהתגבר על כל אתגר - את באמת לא מוכנה.
תחשבי עם עצמך מה את רוצה לעשות, וכמובן תהיי איתו על זה בתקשורת.
ואם את מרגישה שאת לא במקום לזוגיות כרגע זה בסדר, לא תמיד זה הזמן הנכון עבורנו.
שמעי זוגיות זה עבודה, ויהיו לך משברים משמעותיים ומורכבים מזה, ואם את לא בראש להלחם ולהתגבר על כל אתגר - את באמת לא מוכנה.
תחשבי עם עצמך מה את רוצה לעשות, וכמובן תהיי איתו על זה בתקשורת.
שואל השאלה:
אנחנו לא בזוגיות
^זה היה כאילו מהערב עד הצהריים ביום למחרת... לא יום שלם.
אנחנו לא בזוגיות
^זה היה כאילו מהערב עד הצהריים ביום למחרת... לא יום שלם.
אנונימית
שואל השאלה:
טוב שלחתי לו נראה אם הוא יכתוב משהו
טוב שלחתי לו נראה אם הוא יכתוב משהו
אנונימית