3 תשובות
הוא עוד שנייה יפגע בך באופן חמור יותר, תקחי נשימה ותקראי רגע שוב את מה שכתבת. זה נשמע לך כמו הומור? כי לי זה לא נשמע תקין אם רק בן אדם אחד צוחק. אין מה להחליק, זה מסוכן, בין אם זה בכוונה תחילה או לא.
זה שיש לו בעיות לא אומר שהוא צריך להוציא אותם על הסביבה שלו
אני מבינה שאת רוצה לעזור לו אבל נשמע שהוא צריך עזרה יותר מקצועית ממה שאת יכולה לתת לו
וכול הקטע שהוא מרביץ לך תברחי באמת זה אולי נשמע עכשיו "בקטנה" למרות שזה לא אבל את לא יודעת לאן זה יכול להדרדר
שאלת את זה כבר חיים שלי, וכולם ענו לך פה אחד שאין לך מה לחפש עם הילד האלים הזה.

מבינה את הרצון והכוונה שלך לעזור לו ולהפוך אותו לילד טוב, אבל זה לא יקרה, ומה שבטוח זה שזה לא אחריות שלך ואת ממש לא צריכה לסבול מהקשר איתו.

אם אכפת לך מעצמך, קחי את הרגליים שלך ולכי. אל תסתכלי לאחור ותשכחי ממנו.
אם יהיה לו חשוב להשתנות הוא ימצא דרך לעשות את זה עצמאית. ואם לא - גם העזרה והדאגה שלך לא תעזור.