2 תשובות
קודם כל אל תרגישי בדאון, זה טבעי לכולם יש זמנים כאלה.
תנסי לקבל החלטה ולעמוד בה לדוגמה "אני השבוע מתאמנת 3 פעמים לא משנה מה" אם תרצי אימונים יותר מדוייקים אני אשמח לעזור
אל תחשבי על אקס תתחילי להתאמן ולרוץ שוב, זה ממש משחרר זה מה שהייתי עושה גם