4 תשובות
לי יחסית נעים, אני עם חולצה קצרה וממש סבבה לי, במקרה הכי גרוע אפשר להביא איזה סוודר אבל ממש לא מעבר לדעתי.
מקווה שעזרתי (:
מקווה שעזרתי (:
אני גרה ליד ירושלים ודי חם בחוץ
בערב תמיד קר בלי קשר לעונה
בערב תמיד קר בלי קשר לעונה
שואל השאלה:
תודה לכםם
תודה לכםם
כבר יוני די חם