4 תשובות
למה לא בעצם? זה לא שאתם בארצות אחרות
תנסו
זוגיות רחוקה זה קשה.. אם אין לך ממש דרך איך להגיע אליה עדיף לוותר
אנונימית
תפגשו במרכז לא ביג דיל