5 תשובות
יש מלא
אנונימי
כן
אני לא סובלת להתלבש חשוף
אז ביקיני זה ממש over the top
אני בבגד ים עם חצאית
אני לא סובלת להתלבש חשוף
אז ביקיני זה ממש over the top
אני בבגד ים עם חצאית
יש הרבה
כן, אני באופן אישי ממש לא חובבת כפיית צניעות אבל אני אוהבת ללכת עם מכנסי בגד ים קצרים וחולצת בגד ים כי זה נוח לי :)
כן כי יש בנות שלא מרגישות טוב עם הגוף שלהם
באותו הנושא: