4 תשובות
מפיקים תמצית נראה לי מערבבים עוד כל מיני
זה מסובך
זה מסובך
שמן מסובך לדעתי תעשה חמאה
שואל השאלה:
^איך עושים?
^איך עושים?
אתה צריל פרחים מיובשים , שמן איכותי בכבישה קרה כמו שמן זית או חמניות וצנצנת זכוכית נקייה שאפשר לסגור
1.תמלא את הצנצנת עד חצי מהגובה שלה בפרחים היבשים, תעשה להם דחיסה קלה שאתה דוחס בעדינות עם האצבעות כדי שישבו צפוף אבל שעדיין ירגישו אווריריים.
2.תמזוג שמן עד שהפרחים מכוסים לגמרי (הרבה מתבלבלים לגבי זה אבל לא למלא את כל הצנצנת בשמן אלא רק רק עד שהפרחים מכוסים)
3.תסגור את הצנצנת טוב טוב, תניח בשמש למשך 3-4 שבועות ותנער קצת בעדינות כל יום
4.תסנן את השמן ככה שישאר רק הנוזל בלי חתיכות של הפרחים,תסחוט את הפרחים כמה שאפשר כדי לקבל כמה שיותר מהשמן הטוב.
זהו תהנה (:
1.תמלא את הצנצנת עד חצי מהגובה שלה בפרחים היבשים, תעשה להם דחיסה קלה שאתה דוחס בעדינות עם האצבעות כדי שישבו צפוף אבל שעדיין ירגישו אווריריים.
2.תמזוג שמן עד שהפרחים מכוסים לגמרי (הרבה מתבלבלים לגבי זה אבל לא למלא את כל הצנצנת בשמן אלא רק רק עד שהפרחים מכוסים)
3.תסגור את הצנצנת טוב טוב, תניח בשמש למשך 3-4 שבועות ותנער קצת בעדינות כל יום
4.תסנן את השמן ככה שישאר רק הנוזל בלי חתיכות של הפרחים,תסחוט את הפרחים כמה שאפשר כדי לקבל כמה שיותר מהשמן הטוב.
זהו תהנה (:
באותו הנושא: