8 תשובות
תמיד זה יוצא כזה עגול אז אין מה לעגל
מעגלת אם זה קרוב
שואל השאלה:
ואם לא
נגיד 16.2
אנונימי
אז 16
אז תשלח ככה מה הבעיה
שואל השאלה:
לא יודע זה מוזר לא?
כאילו זה משהו נורמלי?
אנונימי
לא חושב שזה מוזר
אם באלך אתה יכול לעגל 17 או 20 אבל מה שתעשה יהיה טוב
מעגל למטה