8 תשובות
תמיד זה יוצא כזה עגול אז אין מה לעגל
מעגלת אם זה קרוב
שואל השאלה:
ואם לא
נגיד 16.2
ואם לא
נגיד 16.2
אנונימי
אז 16
אז תשלח ככה מה הבעיה
שואל השאלה:
לא יודע זה מוזר לא?
כאילו זה משהו נורמלי?
לא יודע זה מוזר לא?
כאילו זה משהו נורמלי?
אנונימי
לא חושב שזה מוזר
אם באלך אתה יכול לעגל 17 או 20 אבל מה שתעשה יהיה טוב
אם באלך אתה יכול לעגל 17 או 20 אבל מה שתעשה יהיה טוב
מעגל למטה
באותו הנושא: