17 תשובות
לא
אסור
לא
אנונימי
לא
{;
עבדתי בקולנוע אחי תעשן ללמטה יש גם גלאי עשן
למרות שלא יודע אם וויפ יפעיל את זה תעשן אחי
בטח שלא..
אסור
ולי אישית זה היה ממש מפריע בתור לא מעשן
אנונימי
לא, וכל פעם שמישהו מעשן בשירותים של הבית ספר שאני שם או בתחנת אוטובוס אני מחזיקה את הנשימה כי לא באלי לנשום את החרא הזה אז להיות ככה שעה וחצי סרט?
כאילו לעשן זה דבר אחד אבל למה לא אכפת לך מאחרים
לעשן ווייפ מותר בחללים ציבוריים,
בעיקרון מותר אבל עדיף לשאול (לא רק את העובדים, אלא גם את האנשים באולם)
ואם יש אולם לבד ואישור מהעובדים אז תהני
^ מותר לעשן בחוץ במקומות ציבוריים לא בפנים למשל בקניונים וכאלה אסור במיוחד בעולם קולנוע שהחומר והריח ידבקו לכיסאות בקלות ויהיה מאוד קשה להוציא את זה
^ לא יודע, לי תמיד נותנים ברגע שאני שואל
^^וויפ לא משאיר ריח, ואם כן זה עובר מהר
\7_