5 תשובות
שואל השאלה:
^ אני כבר התגייסתי, אבל הבנתי שמגרנות יכולות להוריד לפרופיל 72 65 או 45 אם אני לא טועה ואני צריכה 45 כי אני צריכה להיות קרובה לבית ואמרו שהפרופיל הזה בטוח יומיות, כי זאת הדרך היחידה שלי לסייע לאמא שלי שהיא נכה והצבא לא נותן לי כי אח שלי גם עוזר אבל יש דברים אחרים שהוא עוזר בהם ושאני צריכה לעזור
^ אני כבר התגייסתי, אבל הבנתי שמגרנות יכולות להוריד לפרופיל 72 65 או 45 אם אני לא טועה ואני צריכה 45 כי אני צריכה להיות קרובה לבית ואמרו שהפרופיל הזה בטוח יומיות, כי זאת הדרך היחידה שלי לסייע לאמא שלי שהיא נכה והצבא לא נותן לי כי אח שלי גם עוזר אבל יש דברים אחרים שהוא עוזר בהם ושאני צריכה לעזור
אנונימית
אם יש לך מיגרנות עם אאורה, שמטופלות בכדורים, זה 45. לי שמו 64 כי אמרתי שאני כבר ללא הכדורים. האמת שעבר לי כי גם שיניתי אורח חיים ולדעתי הטיפול התרופתי עזר מאוד מאוד
שואל השאלה:
^ אני מנסה וכבר דיברתי עם כל כך הרבה משקי ת"ש והמפקדות וקציני מיון וזה באמת ממש מפגר כי זה לא שאני מזייפת, הגשתי טפסים וכל מה שביקשו, שיבואו מצידי לראות יום שלם איך אני עוזרת לה, אני לא אבחר את הצבא לפני אמא שלי לא משנה כמה זמן חשוב להיות בצבא
^ אני מנסה וכבר דיברתי עם כל כך הרבה משקי ת"ש והמפקדות וקציני מיון וזה באמת ממש מפגר כי זה לא שאני מזייפת, הגשתי טפסים וכל מה שביקשו, שיבואו מצידי לראות יום שלם איך אני עוזרת לה, אני לא אבחר את הצבא לפני אמא שלי לא משנה כמה זמן חשוב להיות בצבא
אנונימית
אבא שלי נכה ואני כל היום עוזר לו בבית וגם סובל ממיגרנות והם עושים לי בעיות עם תש ולא כלכך מאמינים לי לגבי המיגרנות.
ואני בתהליך עם נוירולוג שגם זה בקושי יש תורים וזה מרווח של חצי שנה בין תור לתור.
הם פשוט מפגרים, הם גם לא רוצים אפילו שאני אביא להם טפסים על המצב של אבא שלי שידעו שאני חייב לעזור לו בבית
זה פשוט מייאש.
ואני בתהליך עם נוירולוג שגם זה בקושי יש תורים וזה מרווח של חצי שנה בין תור לתור.
הם פשוט מפגרים, הם גם לא רוצים אפילו שאני אביא להם טפסים על המצב של אבא שלי שידעו שאני חייב לעזור לו בבית
זה פשוט מייאש.
אנונימי
שואל השאלה:
^ אני באותו המצבב מקווה שיהיה טוב
^ אני באותו המצבב מקווה שיהיה טוב
אנונימית