4 תשובות
תתחילי מלדבר איתה על בית ספר וכאלה מבחנים איך היה ולאט לאט אחרי כמה זמן תדברי איצה על דברים שקרו מצחיקים או שתהלהבת מהם וככה כל פעם קצת
תאמת גם אצלי הקשר מורכב מאוד.
למדתי להתנתק רגשית ממנה, להוציא אותה מהחיים שלי ולא לערב אותה בהם.

לא אומרת שזה בריא/ נכון. זאת דרך ההתגוננות הכי טובה שהמוח יכל למצוא ובשבילי זה עבד כדי להימנע מעוד פגיעה.

את לא חייבת לדבר איתה. תנסי לכתוב לה, לכתוב לאבא ושהוא ינסה לגשר בינכם
תדברי איתה היא אוהבת אותך החיים קצרים מידי בשביל זה
רק שמאבדים משהו לומדים להעריך אותו ולא כדאי שתביני ככה
תתחילי ממש בקטן "מה קורה?" או שאלה פשוטה בבית.
לא צריך שיחה גדולה, רק לשבור את הקרח.
תבחרי רגע רגוע בלי מתח.
אפשר גם דרך הודעה אם יותר קל לך.
אל תנסי לפתור הכול בשיחה אחת.
פשוט תפתחי דלת קטנה לתקשורת מחדש.